Tjejsnack V. 20

Hur mycket man är du?

- Byter du glödlampa om det går en?
Ja, det är väl klart att jag gör.. Det är inte så himla svårt..
inte speciellt manligt heller..

- Tankar du bilen?
Tyvärr har jag varken körkort eller bil, men skulle jag ha en skulle jag självklart ha tankat den själv..
Jag kan ju inte hämta någon bara för att tanka.. det låter lite för virrigt måste jag säga..

- Vet du vad man gör om en propp går?
Förmodligen byter man ut den.. Så svårt är inte det heller måste jag säga..
En redig kvinna klarar sig själv..

- Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny TV?
Japp, man gör en kanalsökning.. Det är inte heller så himla svårt..
Fast trots det är det inte alla som vet hur man gör... Men jag vet i alla fall!

- Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Trots att det är lite smått vidrigt så klarar jag av det också..
Sådant måste man ju göra, vare sig man vill eller inte..
Sen är det upp till var och en.. Men jag gör't om jag måste...
Ibland är det till och med frivilligt...


Kommentarer
Postat av: Sama

ta bara inte på metallhöjet när du stoppar in proppen! :P annars gör det ont!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback