jag vill inte bliva stur

fick lite inspiration av ewe att hata den icke-uppskattningen man får av att göra något.

här hemma gör jag det mesta måste jag säga..
eller gjorde snarare, för nu tittar jag mest på det och undrar varför ingenting gjorts..
seriöst, vi är tre som bor här, men bara två och en halv gör något..
därför har jag slutat att bry mig..
men det funkar inte.. för att innan det är borta "av sig självt" så blir jag tillräckligt irriterad och har fixat det själv.. måste dock säga att jag i lördags blev glad att komma hem och mötas av ett helt städat hus.. det var vekligen ett halleluljamoment och nästan som att få en orgasm..

idag diskade jag hos emelie, för hand, måste påpekas..
det skulle jag aldrig ens tänka tanken på här hemma..
för man får i alla fall ingenting som säger tack för hjälpen..
bara av pappa ibland, men det är inte ofta.. och när det kommer värmer det vill jag lova..
detta är bara en av anledningarna till att jag vill flytta..
därför är det bra att ha emelie och leka lite ledig hos.

annars då?
va i skolan idag.. och pysslade lite..
träffade en del trevliga själar och ibland är det verkligen skönt att man inte är kvar där längre..
skönt att ha slutat med andra ord.. trots att det är en saknad man har..


usch.. så mycket i mitt huvud som vill ut just nu..
men snart är det dags för sängen..
men först ett efterlängtat betapet.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback