bara en fundering om.. ..cancer..

humöret är numer lite högre än innan..
att jag inte hade mat i magen förut kunde nog spela in ganska bra.

just nu är jag mest fundersam på om man ska ta en canerförsäkring ifall jag får cancer i bröst och/eller underlivet. Detta skulle betyda att jag varje månad 27 kronor. Detta är 324 kronor per år.
Och om jag nu skulle få diagnosen cancer så skulle jag få 50 000 kronor på en gång och 5000 varje månad.
så fram tills jag är 50 skulle jag ha betalat drygt 10 000. Men är det värt det?
Jag vet att jag har det i släkten.. Men jag vet ändå inte..

tänk om detta företaget går i kk innan jag fyllt 30..
hur ska man veta att det är vettigt..
men det kanske är det ändå..
tror nog att jag ska vara så blåst att gå med ändå.
27 kronor i månaden är väl inte något för att få ett bra belopp när man väl är där..
jaja.. mer info finns
HÄR

kanske ska göra något annat just nu.

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Killen vars stjärt du så omoraliskt nöp;)

hahaha hörrdu! nu vill ju jag veta var dessa 27 kr skulle hamna annars? Jag menar, varför inge gå med där istället för och köpa en påse ahlgrens bilar varje månad! Det är ju solklart gumman! Om jag skulle tänka på hur många pengar det blir på kebab tallrik inom 10 år, så skulle jag jue bli skvatt galen............Inte tänka så gumman;)

2007-10-17 @ 22:46:29
Postat av: Killen vars telefon ringde din!

Och du vägra låta som en groda.......klart att det är jag som står bakom kommentarcupen;)

2007-10-21 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback