blink of an eye..

inget jobb idag vilket betydde sovmorgon.
skönt vill jag lova.
måste vara poppis på de där dagisen..
de ringde idag igen och ville att jag skulle jobba nästa vecka..
skönt.. jag gillar dock gabriellas samtal, samtidigt som jag hatar dem.
haha. nej, det blir skönt i november.
kanske kan bli en tatuering i alla fall..


nu är det beställt också.
en t o r den 12 okt. då far jag iväg och har trevligt.
alltså nästa helg.
ewe, då ses vi hoppas jag.
nej, det ska bli trevligt, var länge sedan sist, så detta kan behövas på många plan i livet.

just nu är det bara väntan.
ska snart iväg och mumsa i mig en romantisk middag med emelie och sedan gå lite romantiskt på bio.
tror att jag ska fria till henne ikväll om jag vågar.
men jag vet inte om hon vill..
jag tar i alla fall med mig ringen.

annars då?
lugn dag idag.
tog nyss en varm och härlig dusch och börjar tveka på kvällens klädval.
fryser lite smått just nu och då kommer jag att göra det sedan också.

nu blir det annat.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback