drack du av det vattnet?

jag förstår verkligen inte.
idag har jag inte en endaste liten lust att jobba..
helst av allt skulle jag nog vilja gå tilbaka till sängen och sova, mist ett par timmar till.
det skulle inte vara helt fel.
det är trots allt bara fyra komma fem timmars jobb..
men med de där barnen känns det som minst tio.
det är kämpigt, men jag ska fan ta mig igenom dagen.
för imorn sitter jag på tåget till någonting..
kan dock inte säga om det är himlen eller helvetet än.
haha, det får jag återkomma med på söndag..

usch då..
det är kallt som fan idag så mössan ska med.
annars kommer jag frysa arslet av mig om vi ska gå ut..
och det är ju självklart att vi ska när alla små barnen måste ut och leka..
fast det är ju iof för att vi "fröknar" tvingar dem.

kommer snön idag?
det sägs så..
men vadå? snö i oktober..
funkar det?
nej, inte för min del.

fan...
jag har inget vettigt att skriva..
måste nog ta lite av min vän cokilana.

så vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback