i'm not afraid anymore..

nu börjar livet ta en härlig vändning och jag stortrivs med det hela..
ofta när telefonen ringer du för tiden är det gabriella som säger att jag ska jobba..
det känns verkligen bra, de trvis med mig och jag med dem.
jag sitter nu inte hemma och ugglar varje dag..
bara varannan.. kanske.. haha..

nej, emelie och jag har något speciellt som nog aldrig kommer släppa..
och nu känner jag att det där körkortet verkligen skulle kunna vara påväg..
för nu har jag kommit i ro med mig själv och kan koncentrera mig på det..
så denna veckas kvällssläsning blir teoriboken..

framtiden ser ljusare ut och jag håller tummarna för att allt ska gå som jag vill..
men det tror jag att det kommer göra..
nej, just nu känns livet tio gånger ljusare än vad det gjorde för en månad sedan.
jag är nöjd.

och med denna nöjdhet ska jag nu se fram emot helgerna som kommer.
och speciellt mot slutet av månaden när det ligger ett lönebesked i brevlådan med mitt namn på..
nej, detta är kanon och verkligen början på något nytt..
mitt nya liv som innebär att jag kommer trivas med mig själv...


vad löjligt det där lät.
men allt är sant..

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

ursäkta men JA det gjorde du! haha

2007-10-01 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback