jag fantiserar..

nätet är förjävla bra..
man hittar gammal klockren musik som man lyssnade på som liten.
kanon skulle jag vilja säga..

igår då..
oj vilken kväll..
belv inte riktigt som tänkt..
inget nattbesök vilket jag är smått irriterad över fortfarande..
men mycket alkohol blev det inte heller vilket i och för sig var lika bra..
det slutade ändå med en "efterfest" på orrögatan..
husets herre gick och lade sig och jag satt kvar och pratade med min favorit-jesper som jag inte sett på år och dar. får se till att ta mig i kragen och åka dit snart.
sedan gick jag hem och tog en dusch.

vaknade imorse med hela huvudet fullt av tankar..
och en redig förkylning påväg..
inte något bra tycker jag..
hoppas på att jag inte blir sjuk till nästa helg.
då dör jag.. jag lovar..


nu är frågan om jag ska byta skärm eller inte..
jag gillar ju den här..
men det kan ju vara skönt med en platt också..
jag är lite kluven..
väljer jag att byta har jag ju något att pyssla med under dagen vilket i sin tur kan vara ganska vettigt..
så... jag skulle ju alltid kunna prova att byta och om jag inte vill ha den så är det ju bara till att byta tillbaka.
haha.. så får det bli tror jag..
men då blir det nog att kila upp och ta på sog en annan outfit.

ses sedan då..
antagligen med en annan skärm.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback