nu eller sedan?

jag borde nog inte sitta här..
jag borde egentligen ligga nerbäddad..
men det har jag gjort nästan hela dagen och börjar fakiskt tröttna på det.

det är inte ofta jag blir sjuk..
jag är ofta förkyld, men det är jag van vid..
nu är det en jävla feber-chock jag fått över mig och det är inte kul.

det finns ingenting att glo på på tv..
och ringa går inte..
ett sms får duga för ikväll så rings det väl upp sedan kanske.
ska nog lägga mig och ringa emelie..
saknar henne.. eftersom att det inte blev någon mat idag hoppas vi på något bättre imorn.
och en frisk fläkt. snälla!

jag blir tokig av att ligga såhär..
dessutom måste jag iväg på stan.
en bil och ett körkort hade inte suttit fel just nu..

ibland undrar jag om jag inte ska bli kär i emelie..
fast det är jag ju redan.. i hemlighet.

gonatt! sov gott!
nu är det sängen för mig!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gumman! Ring mig när du har vaknat så hämtar jag dig så det där blir gjort. Älskar dig också.

2007-10-24 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback