open the gate

det är fan vad jag är seg i kroppen just nu..
seg över huvud taget..

imorn blir det förhoppningsvis inget jobb..
detta ska då resultera i att jag duktigt sätter mig vid böckerna.
kanske skulle installera det där programmet jag fick låna av maria.
skulle nog vara en hjälp att komma igång.

så måste jag städa mitt rum också..
pappa och jag bytte tätning runt fönstrena och städningen efteråt pallade jag inte riktigt med just nu.. så jag tänkte att jag imorn ska stå och putsa fönstrena och städa resten av rummet ganska ordentligt för det var länge sedan.. skulle tippa på förra julen.. men jag vet inte.. haha..


annars då?
hade tänkt att jag ska snart ska hoppa i säng..
kanske skulle hinna med en betapet innan..
gick ju inte så bra igår som jag hade tänkt mig men..

så.. vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback