rädslan att förlora dig?

det blev ingen teori idag.
borde straffa mig själv på något sätt..
men jag har nog tillräckligt mycket att straffa mig för i så fall..

det blev eskilstuna istället..
och ett par skor inhandlade..
använder jag de inte annars kan jag ha de i vinter på jobbet.
snacka om att planera..

måste tiden gå så fort?
snart är det jul.
idag började de slänga upp julprylarna på rusta..
jag menar, det är i alla fall lite mer än två månader kvar..
men två månader går fort och när första advent passerat så är det snart nyår..

att tiden går så jävla fort är hemskt..
jag vill verkligen inte det..
detta innebär att jag måste boka högskoleprovet och börja plugga på det..
känner redan nu att 0,0 är mitt mål i alla fall och allt över det är bara bra.
sedan är det en hel del annat...
usa, blir det något usa?
fan.. jag håller tummarna och gör det bästa jag kan av situationen..

pallar verkligen inte att skriva mer..

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback