snow white..

jobbat idag...
två gånger till på köpet..
får se vad de säger på lönekontoret när de ser min t3:a..
den fick bli som den blev idag..
hur skulle jag annars ha löst det?

imorn är det jobb fyra timmar på eftermiddagen..
skönt.. för detta resulterar i en sovmorgon..
så det är inte helt fel..

jag bli rädd..
någon har kommenterat mitt inlägg om cancer och jag har inte en endaste aning om vem det skulle kunna vara.. eller joo.. jag har mina aningar.. men jag tror ändå inte det..
så personen i fråga som tycker att jag så omorliskt nypt honom/ en kille i stjärten får gärna höra av sig igen.
kanske en dejt? haha..

nej, men asså.. seriöst..
jag hatar verkligen torsdagar..
det finns verkligen  inte något vettigt på tv och ingen ork i min kropp heller..
tycker synd om personen som förhoppningsvis väljer att gifta sig med mig..
jag kommer vara pain in the ass ganska ofta..
jag menar.. utan sömn och mat är jag värre än en treåring..
märkte jag idag.. fast jag redan visste det...

nej..
nu blir det ett parti betapet.. jag börjar äga på det. HA!

Ses!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback