take good care..

sådär ja..
tisdag idag och jag har jobbat..
kommit hem, ätit mat och pysslat..
har gjort klart min gravsmyckning och blev nöjd och fick till och med pappas godkännande..
vilket betyder att vi inte behöver köpa någon.. jag är nöjd.
haha..

annars då?
skulle ha fått se min björn från stockholm live ikväll..
men biljetterna är slut och jag är inte tillräckligt taggad..
men pappa kanske kunde ta med honom hem på en fika.. haha

just nu har jag inget att göra..
kanske skulle ta och slå in lite paket och göra något vettigt en stund..
måste plocka undan i mitt rum också..
göra klart sidan åt robert måste jag också göra..

så det kanske är dags att sätta igång.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback