Tjejsnack V. 42

Relationer

- Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Det var väl inte så svårt..
Emelie

- Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
Jag känner faktiskt inte att man behöver det.. De som är högre upp på den listan vet om det och det tycker jag räcker gott och väl.

- Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När?
Det har jag.. Men det är överstökat nu.. Så det är inte någon idé att dra upp här..
Bara onödigt.

- Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
Ja, det tror jag.. Jag är ganska opartisk i de flesta sammanhang vilket gör att jag har en bra relation till de flesta i min omgivning.

- Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Svårt, jag har faktistk inte en aning.. Det får ni fråga någon annan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback