tinnar och torn

snart ska man iväg och jobba..
för en gångs skull..
ska i tre hela dagar jobba för pepsodent och sälja tandkräm och tandborstar, eftersom att det nu är tandborst-bytar-veckor.
inte för att jag tycker att det är speciellt kul, utan mest för att det är efteråt det blir kul, när man får sina slantar för jobbet. det är då jag mår som bäst.

för de pengarna ska jag köpa en jacka och ta mig till sydvästligare delar av sverige.
jag ska också få gå på inflkyttningsfest, vilket ska bli skönt..
var länge sedan det hände något i mitt liv som inte bestod av att någon tjatade på mig om jobb..
men det ska nog bli bra.

har jobbat på dagis också.
jobben har kommit igång..
men inte fan syns något av körkortet.
måste ta tag i det med, annars kommer jag inte iväg i vår/sommar..
och det är vad jag vill..
så till vintern måste jag ha koretet...senast maj liksom..

jaja..
kanske ska ta och göra något vettigt nu också..
ska lägga upp en bild här snart..
ser ju inte ut som vanligt längre eftersom att jag igår förmiddag spenderade två timmar hos frisören.
är nöjd i alla fall.

nehepp..
nu har jag skrivit ett bra tag.
måste kladda ner något om italien också..
och alla dessa bilder.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback