Tjejsnack V. 36

I bakgrunden

- Vad har du för startsida när du öppnar internet, varför just den?
Jag har Packard Bells hemsida endast för att jag inte orkat byta och tycker det är ganska onödigt eftersom att det går fort att knappa in dit man ska ändå...

- Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, varför just den?
Ett foto från västervik som jag har tagit och redigerat.
Tycker det blev riktigt snyggt. Därför.

- Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den?
Har ingen och det tycker jag är riktigt skönt att inte ha.

- Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Eftersom att jag sitter i källaren har jag ett litet fönster precis vid taket som utomhus blir precis vid backen. Därför ser jag bara himlen och ett par grenar från en gigantisk gran som står utanför.

- Vad har du för ljud i bakgrunden?
Torktumlaren som går för fullt och min bror lyssnar på nya Nightwish-skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback