you'll search no more..

en lugn fredagkväll..
jag vill inte att den ska vara lugn..
jag vill ha massor med folk runt omkring mig..
massor med folk för att inte tänka så mycket..
det skulle också funka med Emelie.

Hon måste vara det bästa på den här jorden som har hänt mig.
utan henne hade jag verkligen inte stått här idag.
hon är den bästa av de alla och jag är glad att hon är min.
everything i do, i do it for you!
Älskar dig gumman!


kvällen är alltstå lugn..
vad som händer i helgen vet jag inte alls..
kanske ska damma av teoriboken och sätta mig att läsa en stund..
känner att det där körkoretet kommer aldrig att komma om jag inte ger mig fan på det nu..
så nästa vecka är det jag som knallar iväg till trafikskolan.

vad händer nästa vecka då?
jag har faktiskt inte den belkaste aning.
helgen består av ett party som jag faktiskt längtar efter.
måste börja hända något nu..
nu har jag landat i kroppen.
det märks att jag verkligen har lugnat ner mig mot förut..
innan var jag stessad som ett jehu..
nu känns det lugnare..
trots att jag är stressad ändå..
men det ska bli bättre..

nej..
nu blir det ett parti beta skulle jag tro...

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback