dansken kan om dansken vill..

seriöst så måste ju anna pihl vara den bästa serien på mycket länge..
det fick ett lyckligt slut idag och jag håller tummarna för en ny säsong..
så skulle martin kunna komma hem och charma mig också om han inte har något annat för sig..
haha..

nej, nu är det idag bara fyra dagar till löning vilket för att jag är spänd av förväntan att kolla hur mycket man får...
skulle tippa på att det inte är allt för mycket..
men just nu gör detta ingenting..
sedan blir det att hålla hårt i ekonomin och inte göra några förhastade grejer..
jag är nog ganska bra på impulsköp..

funderar starkt på att ta mer vik på skolan om det finns något till förfogande..
kändes bra att vara inom de där väggarna och jag saknar verkligen skolan ibland..
känner dock inte egentligen för det, men maj månad kan jag väl göra det..
i vissa ämnen?
när jag inte har annat jobb..
skulle sitta jädrans fint med lite extra pengar..

annars då?
jobba imorn eftersom att gabban ringde runt lunch..
och dessutom ringde mona imorse..
blev lite rädd faktiskt.. haha..

har startat hojen också och tog de första fungerande tramptagen idag..
kändes bra, men detta gör att jag får börja hoja till jobbet..
kanske inte riktigt vad jag hade tänkt..
men det får man stå ut med..

på torsdag måste jag styra upp ansökan för den måste jag skicka senast måndag..
så det betyder att jag måste styra upp en lapp till anders också..

nej, nu blev det mycket rörigt i huvudet och detta gör att jag måste nog hoppa i säng nu..
tidig morgon imorn och jag måste sova..

så vi ses!

Gonatt sverige!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback