har egen lägenhet..

sådär ja..
nu har jag gjort om kollagen jag gjorde härom kvällen och denna gången är jag nöjd faktiskt..
bara ett par bild-kollage kvar och morgondagen blir till att skriva ner det personliga brevet på rätt papper och kladda ihop ansökan så är jag nog snart riktigt färdig..

gårdagen innebar jobb den också..
fick jobba en timme till och stänga vilket var helt okej...
pengar pengar pengar är det ju..
vilket är det enda jag tänker på just nu..

dagen har spenderats en snabbis i etuna..
blev ett par bikinibyxor..
mycket bra faktiskt..
kvällen spenderas hemma med pappa borta och då blir det grillat och alkohol i kroppen..
ska bli härligt..

hittade adam på msn, mycket trevligt..
honom har jag inte sett på år och dar tror jag..
vart har alla gamla flammor tagit vägen?

nehe, nu ska jag nog ta och göra något vettigt en stund till..
en betapet först kanske..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback