i rosa ljus drar jag iväg som i en dimma..

igår var det soligt, massa sol var det och andersson var inte sen med att plocka fram ute möblerna och sätta sig med en god bok, nej.. jag sov en stund också..
så nu har jag vårens färknar färdiga..

i denna sol och värme fick jag mig en jävla idé att ta en sista minuten...
tyvärr måste vi enligt min medresenär vänta till lönen vilken kanske är vettigt..
annars hade jag fan åkt imorn och jag hade inte tvekat en sekund..
men det ser ut som om vi kommer iväg..
ska återkomma lite senare om det..
måste verkligen iväg till sol och bad...

imorn är det jobb igen..
vill verkligen inte det..
har tröttnat totalt på det där ska jag säga..
ska ringa om massage imorn också..
och kanske åka på det också...
styra upp ett samtal till gabban om mer jobb..
fan måste byta upp mig lite.
men just nu känner jag inte alls för att jobba över huvudtaget..
usch säger jag bara!


Ska styra upp den där ansökan också..
har kommit underfund med att det fan inte är så mycket kvar av den..
styra upp lite bilder, skriva lite text och på tal om det ska jag maila faster-aster om det...

nehepp..
nu börjar klockan dra sig mot tio och mina ögon diggar inte läget..
så, vi hörs imorn då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback