jag snackar med marie..

Jag blir snart tokig tror jag..
den här uppfinningen internet är absolut inte bra för mig..

sista minuten är fan klurigt..
en annan snålar och väntar så länge det går bara för att få det så billigt som möjligt..
får i alla fall hoppas att det har gått ner lite till helgen..
hur som helst så börjar det ta slut och det skulle inte förvåna mig om vi sitter där tillslut och inte har fått någon resa... skulle kunna vara turen med att emelie inte får några pengar, men då ska jag personligen slå ner någon av de där som bestämmer det... för pengar ska hon ha!
nu har jag ju verkligen taggat gärnet här de sista dagarna för att det ska bli så najs att åka..
jag menar, kolla ut, det är snö hos oss idag..
usch.. en vecka i solen gör nog susen!

annars då?
jovars, det är väl helt okej måste jag nog säga...
lite smått trött idag och det är fan inte höjdare..
ska snart ta mig i kragen och göra någon typ av mat, för att klockan ett ska jag jobba..
vilket egentigen suger..
men vill man ta en sista minuten, då måste man jobba..
eller hur?

nej, nu blir det nog en betapet och sedan ska jag göra något annat..
det är fan inte bra att sitta såhär..
det kan det inte vara..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback