skyll på mig, jag låter nog mer än dig..

Tidig uppgång idag och ett tidigt fall är väl att vänta..
arbete gäller även idag och nu för tiden har jag lyckats med att få dessa skittider på ett par tre timmar om dagen vilket jag egentligen hatar gabban för..
kanske inte hennes fel nu när det finns nio relativt nya vikarier som ska samsas om platserna..
så jag får väl knipa käft och vara glad..


så mycket jag vill skriva, men mina fingrar tillåter mig inte riktigt det..
men jag ska försöka..
förfrågan om utgång imorn men jag tackar nog nej för en gångs skull när det väl gäller..
stort kvinnligt sällskap är inte riktigt min grej..
stort sällskap på krogen är väl alltid trevligt...
förutom den där tjejgrejen jag inte känner mig riktigt hemma i..
att diskutera skvaller, syggaste killen och det absolut senaste sminket har aldrig vart min grej och kommer aldrig att bli det heller..
vet inte om det är jag som dömer andra eller om det är andra som dömer mig..
jag håller mig i alla fall hemma imorn..


har börjat komma tillbaka i gamla mönster med att inte göra så mycket..
tråkigt.. men jag att ge och inte få har jag tröttnat på..
därför har det nog bara blivit så...
en ändring kanske borde komma snart..


fy vad jag är sugen på kreta nu..
följer inte emelie med åker jag nog själv tror jag..
skulle vara himlans skönt med semester..
har kollat upp ännu mer och jag hoppas att pengarna rullar in som de ska..
för jag vill verkligen komma iväg..

nej..
nu ska jag ta och styra upp mitt liv..

ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja hoppas verkligen att det blir av. Ja hoppas innerligt att ja skall kunna åka på måndag är det ja som går raka vägen upp till ams för att se till att ja inte blir avskriven igen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback