something right?

Idag  har förklädetet setat om min kropp hela dagen..
eller ja, nästan då..
Har tvättat vinterjackor idag och hunnit städa en massa också..

fredag idag innebar också banken..
Jag kommer ha världens bästa pension och det är Eriks hjälp..
haha, nej, men jag satt där en timme och lyssnade på vad han hade och säga och det var väl jävligt vettiga saker skulle jag vilja säga...
Sånt som jag tänkt göra länge med aldrig fått arslet ur vagnen att göra..
så, jaa, det blir kanon det där ska vi se!

ikväll är det lugnt..
bror kommer hem och det betyder också att det blir som vanligt i det här huset..
för en stund..
är skönt att ha honom hemma, lika skönt som att han åker..
man får faktikst se det från båda sidor..

är grymt sugen på chips och dipp och flöta riktigt ordentligt till kvällen..
vad sägs om det?
har en hel del filmer att glo på och dessutom är det Carina berg på tv ikväll..
inte att missa säger jag er.. tror att det är ett klockrent program..
nehe.. kanske skulle göra annat nu?

en sak bara...
Evelina Axelsson,
jag vet inte vad det är du gör när du skriver, men något är det...
Antingen sitter jag och ler när jag läser eller så är jag på gränsen till att börja böla..
Hoppas att det går bra med allting..
och du, jag ska se till att komma ner snart..
vet att jag har sagt det länge..
men det blir nog till slutet av april..

men, vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig fredagskväll (: kram!

Postat av: Ewe

Hej!
Det värmer verkligen när du säger så! Hoppas vi ses snart!! Puss

2008-04-05 @ 17:34:06
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback