Valborg, jag ska cykla in till Flen

seriöst, jag har firat in våren och valborg med att städa hela halva huset..
känns dock skönt eftersom att det är fint när man vaknar imorn..

annars så har jag jobbat idag..
hade vart skönt att säga att man skulle iväg på semester..
men så blir icke fallet...
nej nej!

långhelg betyder att tiden kommer att gå lika fort som en vanlig helg och innan man hinner blinka så är det snart måndag igen..
det rör egentligen inte mig, eftersom att jag är ledig till onsdag om inget annat kommer upp..


usch har inget vettigt att skriva..
valborg är överskattat och spriten jag tänkte att jag skulle dricka smakade skit..
en nykter kväll med en dammsugare i handen..
kan nästan inte bli bättre, eller vad sägs?

nej, nu blir det film eller något..
ska ta ut tvätten ur maskinen först..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fortsatt bra Valborg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback