var inuti mig..

sådär ja..
nu har hemma-frus-förklädet kommit på och fram till imorn kväll är det jag som äger huset..
funderar starkt på att blanda mig en drink och ta fram en härlig film..
fan så härligt.. jobbar inte imorn, så mig gör det inget..
alternativiet är att hoppa i säng med anna skipper, robert aschberg(?) och hasse aro..
men det känns inte lika trevligt måste jag säga..

jobbat idag och det var väl inte allt för jobbigt måste jag säga..
hände inte så mycket..
men måste packa om ryggsäcken, för att termobrallorna är på tok för varma i detta vårväder som har kommit hit.. men har hört att det ska bli kallt igen.. fan för det!


funderar på en promenix innan kvällen kommer och sedan kanske det blir en drink i alla fall..
haha..

nu ska jag göra något annat.

ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback