jag som var så kär..

Första dygnet som "vuxen" har fungerat bra..
är dock tre och ett halvt på jobbet i alla fall ;)

och nej, jag stog inte pch väntade på att systemet skulle öppna klockan 10..
det får det bli på torsdag efter jobbet eftersom att jag är ledig fredag..
får se vad det blir till helgen om det blir barty eller lugnt..

sitter i detta nuet och kollar på någon konstig dokumentär om folk som skaffar fler än 10 barn...
jag kan kalla de dumma i huvet, det är de väl kanske inte, men jag skulle aldrig i hela mitt liv varken vilja ha eller ens tänka tanken på att ha.. Nej FY!
Finns verkligen folk till allt..

Snart sängen med tanke på att jag var tokseg och somnade till på jobbet idag.
Måste först laga klart maten på spisen så att det blir matlåda..
fan vad jag hatar det...
men äta bör man annars dör man har jag hört...

nej, nu ska jag kila..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback