jag väntar på ett regn..

usch, idag har jag verkligen gått på sparlåga måste jag säga..
Huvudet är tugnt och det känns som en halvt uppblåst ballong..
Näsan har runnit i princip hela dagen och små hostningar uppstår då och då..
Skit också..

Ska i alla fall ta mig upp i rätt tid imorn och se hur det känns då..
Känns dock bra just nu..
Men det kan ju ändra sig från minut till minut..

Fan, jag vill inte vara svensk längre.. Eller ja... det kommer jag ju alltid att vara men jag vill just nu vara låstats amerikan för ett år.. Känner att det vore riktigt härligt fakitskt..
På tiden att det händer något..

lördag innebär konsert och jag är riktigt taggad..
Ska bli najs att höra lasse en gång till och jag hoppas på att låtarna från ntya skivan spelas..
borde göra det men man vet aldrig...
imorn är det bio som gäller..
Arn ska äntligen få komma hem igen..
håller tummarna för att det ska bli bra..
Men vi får se..

Hur som helst..
Nu har jag inte tid med er..
Tack och hej!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

nu har ja börjat printa på min blogg igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback