mamma är lik sin mamma..

Vilken kväll gårdagen gav mig..

Systemet själv för första gången och visa leg fick jag allt göra..
fan vilken miss.. haha..
Kvällen börjades hos emelie och fortsatte till davids inflyttningsfest del 2..
alkoholen gjorde sitt och klockan drog iväg och till amazon bar det..
skitlite folk vilket resulterade i gratis inträde..
tackar och bockar vi för..
kom väl inte allt för mycket folk, men det dög..

någon efterfest blev det inte, trots det trodde vi att det skulle bli det och jag gick åt helt fel håll..
vart till att knalla tillbaka den långa vägen själv för att ingen ville folja med mig i telefonen..
gick barfota sista vägen för att jag hade så ont i fötterna och det blödde till och med fick jag se sedan.. haha..

hade dock önskat att någon pysslat om mig när jag kom hem..
men icke då..
hur som helst en godkänd kväll..

Dagen idag har vart lugn..
legat och glott på burken till två eller något..
nyss ätit och vart på lager 157 och inhandlat ett par tröjor..


nehe..
lite beta kanske?

tre veckor kvar nu!
Yes!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback