Maybe I didn't..

Oj vilken kväll det var igår.
Underhållningen fick Lars Winnerbäck stå för i Linköping..

Början gjorde mig besviken, vilket jag snabbt fick ta tillbaka när mörkret lagt sig..
Han tog världen med storm och det gjorde han bra..
Vet dock inte om jag kan säga att han var bättre i år eller sist jag såg honom..
Eller om han är bättre med Hovet, för det var så olika situationer, saknade dock Anna Stadlings röst där någonstans..
Hade i alla fall världens bästa kväll och ärligt talat grät jag lite för mig själv när "Om du lämnade mig nu" var..
Tänkte på hur jag ska klara mig utan min Emelie för ett helt år..
Hon är verkligen oslagbar den tjejen..

Hade en kanonkväll och en ny stjärna på min idolhimmel är fröken Miss Li,
fan vilken härlig brud, henne skulle jag vilja känna.. haha..
Nej, det var riktigt härligt..

En kväll jag lätt skulle göra om..
Synd bara att jag snorade som världens äckel..
Men det var bra ändå och trevligt sällskap hade jag också..

Nu blir det film!

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback