onödiga blogginlägg

Igår var det vamt och det bar av till Kolmården för min del..
Vet inte, men jag känner att jag nog har växt ifrån det där lite grann...
I alla fall att gå där med familjen..
Det blev lite segt att kolla på alla djuren som man "aldrig" har sett förut..
Men det var helt okej faktikst..
Mest gillade jag delfinerna, lejonen, präriehundarna och hajarna..

Kvällen kom och det blev en tripp till hnäs och Kolhusteatern där de spelade Djungelboken..
Vet inte vad jag tyckte om det faktiskt, men det var väl helt okej kvällsunderhållning,
kanske inte det bästa de gjort, men det var bra..

idag har det vart jobb..
segt som satan..
roligt var det inte. däckade någon timme men nu är jag på G igen..
men mörka vän emelie jobbar så jag får underhålla mig själv i helgen..
Men men, det kan väl gå det med..

nu kanske man skulle ta och göra något vettigt en stund..
kanske svara på lite mail..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

ka vill se bilder ja älskar nämligen djur

2008-08-04 @ 12:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback