we built this city..

Nu har jag nog vaknat till i hela kroppen, åt dock nyss så att kroppen börjar sega ihop igen..

Hur som helst, gårdagen var väl sådär..
Startade nog med för höga förväntningar...
Lite besviken på vissa moment under kvällen som gjorde det hela till något mindre bra..
Badade i poolen igår men jag tror jag klarade mig ifrån en förkylning..
Känner inget idag i alla fall...

Usch, nu är det snart bara en månad kvar..
På fredag plus fyra veckor till, så sitter jag där ensam på planet och undrar vad fan jag håller på med..
men det känns ändå bra..
Jag vet innerst inne att det är något jag måste göra för mig själv och jag tycker att det ska bli både kul och skönt.. Men en röst låååångt låångt in säger mig att det är helt galet..
Håller tummarna för Matilda som åker på måndag...
Får genom henne lite inside information..
Så det känns faktiskt bra..
Kate är så himla underbar redan så jag känner att det kommer gå kanon!

Packningsprocessen har nästan börjat..
Har precis rensat ur min garderob på grejer vilket resulterade i en hel påse till mamma och ett par grejer till emelie.. Känns bra.. Jag menar, använder jag det inte på ett helt år kommer jag väl kanske inte anväda det när jag kommer hem heller.. Men det är svårt det där med att packa.. Vad fan behöver man?
Har i alla fall hittat ett par snygga stövlar som jag måste köpa innan jag åker..
Jag har nog fan blivit lite sko-bög nu.. (ursäkta ordet bög)
Men skorna ska också rensas ur.. måste göras tror jag..
Någon som är intresserad av nya oanvända ballerinaskor i strl 37, ett par röda och ett par svarta?
haha..

nej.. kanske borde ta och göra något vettigt..
Har i alla fall fixat till bloggen till min resa så nu kommer det att vara så tjusigt där..
Ska ta och styra upp den här också så att det ser lite vettigt ut..
om jag ändå hade PS på den här datorn..

Nej, nu har jag skrivit tillräckligt mycket..

Ses!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer att bli bra, skit i rösten det är egentligen bara ja som har satt en liten del av mig själv i din bröstkorg så nära ditt hjärta som möjligt för att du inte skall glömma mig när du är borta. Så strunta i rösten, ja satt på toan när ja spela in den (det är därför det ekar) ÅK INTEE, ÅK INTEE känner du igen den haha:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback