for once in your life..

Hemma igen..
eller ja, det har jag vart ett bra tag..
trevligt med lite socialt umgänge sådär en fredagskväll..
behövdes eftersom att alla tre hade haft agressiva dagar idag..

sitter och kollar runt på nätet och tänk om man hade haft större fötter..
det är verkligen ingenting som är bra just nu.. antingen är de för små eller oftast förstora..
ingenting jag vill ha vill passa mig som handen i handsken..
det är lite synd, för då hade jag glidit omkring i världens snyggaste dojjer just nu ska jag tala om..

på tal om handla på nätet..
vart är mitt ps2?
finns det ingen som vill sälja ett till mig med kanonpris med lagom många spel..
den där johan i mjölby var ju lite sur på den punkten..
är väl egentligen ett jävligt bra pris.. men inte för min plånbok..
hoppas på att han kommer krypandes sedan och vill sälja till mig.. haha..
kommer väl aldrig att hända.. för jag tror att det redan är sålt.. men man vet aldrig..

på tal om de trakterna..
Fick ett trevligt samtal från sydligare breddgrader "nyss"..
det var trevligt.. det detta betyder att jag inte är bortglömd och allt var som vanligt både här och där..
Nej, det borde nog hända lita oftare.. men man ska vara glad för det lilla..
får väl ta att åka dit och hälsa på snart igen.. nästa lön, vad sägs?

på tal om att åka...
ska kila nu..

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Absolut! Fast David hatar mig =) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback