God morgon!

Har egetnligen ingenting vettigt att skriva, ändå skriver jag ändå..

Torsdag, fredag var ledigt.. Dissade Gabban och pallade helt enkelt inte att jobba..
Men torsdag var ju också alla hjärtas dag..
Blev en fika med emelie, mycket trevligt..
Har inte setts på år och dar känns det som...
vilket är lite tråkigt.. måste jag säga..

Fredag var symaskinen uppe igen, precis som torsdagen..
Ibland syr jag för skojs skull och denna gång sydde jag en väska..
blev nöjd, mer än nöjd tror jag..
Fredagen blev lugn och sängen lockade relativt tidigt..

igår lördag, vaknade upp och emelie kom med idéen att vi skulle till ikea..
så vi "raggade", var inga problem, med mamma och vi åkte till Örebro..
Presenter handlades, emelie köpte ungefär ett nytt hus och nej, det var trevligt om vart annat..

Idag blir det lugnt..
kanske emelie ringer sedan och vill ha hjälp..
då får man kila dit..
men vad gör det.. lite kvalitetstid, det har det inte blivit på länge tycker jag.
glass och chokladsås någon kväll..

nästa vecka är lugn hoppas jag..
kan man ta itu med en del saker..
kanske ett körkort? vem vet..
fan vad jag tjatar om det där kortet..
men när jag sitter med det i handen ska jag fan i mig hålla käft..
Jag lovar!


Nej, nu har jag slagit in ett paket och det blev väl halvdant. inte som jag tänkt mig..
men ändå..
nu skriker magen efter frulle...

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback