it's cold around me..

Seriöst..
får man sova här och nu?
kanske inte vore så bra.. men jag är sugen som fan!

Jobbat idag och det var länge också..
hela nio timmar har jag stått ut med barnen..
förstår egentligen inte hur jag orkar..
men idag har jag jobbat med Jenny..
Gillar att jobba med henne.. för med henne kan man prata ordentligt..
hon är bra Jenny..

imorn är det jobb igen..
på sjögården denna gång ifall någon känner för att komma och hälsa på..
jag har däremot i nuläget inte en aning om när jag ska jobba..
det måste jag kolla upp innan jag somnar.. haha


snart kommer karlarna hem och då blir det till att ta i igen..
pelle behöver mat och därför har det införskaffats fler pellets..
och det innebär en hel del bärande..
fan vad det är tråkigt..
men det får man väl inte yttra sig om..
för då kan man ta sitt pick och pack och åka någon annanstans..

varför finns det barn på dagis med helt okej pappor?
jag menar.. de har säkert en fin familj där hemma och de är upptagna..
är det därför de blir attraktiva?
jag vet faktiskt inte..


Nu måste jag skriva om något annat innan emelie skäller på mig..

ska kila istället!

Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback