i've told every little star

gårdagen bjöd på sol vilket gjorde att jag gick ett par extra gånger för att njuta lite extra...
dagen idag bjussar också på sol såg jag imorse när jag slog upp ögonen av mig själv..
inte av att gabban ringde..
så idag blir det lugnt..
ska snart ta en promenad i solskenet tänkte jag och sedan ska jag börja fila på jonathans födelsedagspresent.. så pysslig som jag är så tänker jag tillverka det själv..

jaså du evelina, du är sugen på att veta vad jag skulle ha gjort till helgen..
hade nog tänkt att ta mig till era breddgrader..
men det får bli lite senare..

nehepp..
nu ska dagen påbörjas så det är dags att sätta igång..

Ha en bra Alla hjärtans dag allihop!
( många anser att detta är en ganska onödig dag att uppmärksamma och folk tror ofta att det beror på att man inte har någon.. i mitt fall vet jag inte vad som stämmer.. så det gör mig inte så mycket att den finns eller inte.. den berör mig inte alls.. har man någon man tycker om, måste man visa det extra just en speciell dag? blir mer överraskning om man har en egen dag och inte alls den 14 feb. bara ett inlägg)


Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Men why!? Du borde komma neråt ju!

Postat av: Emelie

hälsa mamma och tacka för hjälpen

2008-02-17 @ 09:52:56
URL: http://negern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback