stick to the stuff you know

Jag vet att jag klagar och gnäller efter ungefär ett halvår i arbetstillstånd..
men seriöst.. Hur trött i huvudet har man rätt att bli efter en dag?
just nu känns det som om hela min hjärna snart tackar för sig och ger upp..
det bankar och värker och bättre blir det väl inte eftersom att jag ska jobba imorn..
och jympa.. usch för det säger jag bara!

Men idag har jag verkligen vart med om det värsta..
fast egentligen är det inte så illa..
nej.. gnälla är jag bra på..


men ändå.. jag tycker nog ändå att jag har lyckats med något..
igår var jag ute och knallade..
imorse gick jag till jobbet och halvvägs hem..
det är bra.. för att vara så slö och bortskämd som jag har vart nu..
det är inte klokt..

hur det blir till helgen vet jag inte..
jag vill massor, eftersom att det var ett positivt gensvar där..
men samtidigt har jag två människor i familjen som råkar fylla helgen efter och inte har jag något att ge dem..
så det kanske är bättre att vänta och sedan få lönen också..
men vi ska ner till emelie. punkt slut!  haha

nu blir det en beta, sedan en dusch och sedan tv resten av kvällen!

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du får ju säga vad du har för planer i helgen! haha

Postat av: Emelie

hej bajs påsen!
Alltså min mamma fyller och vad ska ja köpa? Ja tycker du ska köpa ett present kort på allschopen åt stefan och ett fiskespö åt bror din! haha det är de både värda

2008-02-12 @ 22:43:25
URL: http://negern.blogg.se
Postat av: Marie

...men hallå.
Kom igen om tjugo år.

2008-02-13 @ 06:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback