this is your last battle..

Jobb idag...
riktigt, riktigt segt..
lite senare än jag hade tänkt mig på frund av lite missar i planeringen sådär..
men det är helt okej.. det var i alla fall skönt att komma hem..
detta varade bara en stund eftersom att det var träning idag..
jumping jack flash liksom..

just nu vet jag inte vad jag ska göra..
är solo resten av kvällen, natten och morgondagen..
ska dock vakna tidigt och ringa en massa samtal om min handled..
just nu känns det i och för sig bra, men jag vill ändå veta vart problemet ligger..
så vi får väl se vad som händer och sker imorn..

mycket bra musik jag har lyckats få tag på..
gillar't!

Nu blir det sängen med en ful frilla till morgondagen..
en streching innan sängen låter vettigt..
ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback