when i kiss your lips

när får man ljuga och inte?
får man ljuga över huvud taget?


lördag idag och just nu fick jag snabba svallningar av de där tankeperioderna man hade under tonåren..
Mina är dock inte slut än, det är ett halvår dit.. exakt imorn..

mycket att tänka på idag..
egentligen inte.. men när man vilar huvudet ifrån tankar kommer man plötsligt på att man tänker verkligen för mycket ibland.. Åkte till etuna idag för att pappa skulle kolla på bil..
fick världens flashbacks till sommaren, till allt de där som jag skulle vilja ha just nu..

seriöst så skulle jag kunna göra exakt vad som helst bara för att slippa ligga ensam i min säng ikväll..
jag vill inte vara här där jag är, utan på någon härlig obebodd ö någonstans och bara kika på solnedgången och bara njuta av stillheten och lugnet som sakta tar över min kropp..


nu får filosoferandet vara slut och det är nu dags att tänka framåt..
vad fan händer ikväll?
orkar egentligen inte speciellt mycket..
och framförallt orkar jag inte ta på mig något vettigt för att knalla iväg till andra sidan stan..
tragiskt med sant..
får se vad det blir av det där..
jag hamnar nog i alla fall där tillslut.

ses!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Ewe

Ska scanna in den tänkte jag :) hehe. Allt bra här, uppe hos dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback