you have to say i do..

hade hoppats på att min hand skulle få sig en behandling idag...
men icke..
måste vänta till torsdag eftersom att jag jobbar imorn och det kan jag inte missa..
massor med pengar.. det gillar vi...

idag blir det istället operation "byta färg på skor"..
hade vid ungefär tio tiden ett par vita stövlar.. de finns inte kvar..
just vid denna tiden är de svarta.. mycket mycket bättre..
men pucko som jag är glömde jag ta kort på dem som vita..
attans.. inget att göra åt egentligen men det hade vart kul...

och det blir paketinslagning idag också..
eftersom att det är två födelsedagar till helgen och jag har fått den stora äran att laga maten..
heja vad jag blir glad av den utmärkelsen..
men det är klart att jag kan göra det...
kanske.. då måste jag få något i gengäld..

igår var jag som sagt hembiträde..
det gick bra..
jag lagade mat, städade, skruvade hyllor, kollade dawson, inredde hyllorna och sedan fick värdinnan en idé om att färdigställa det mesta och därför blev det en fajt mot klockan med vi klarade det med goda marginaler...


Det är fan vad ont det gör i handen!

är mer sugen än någonsin att åka nu.. tyvärr finns det vissa små detaljer som gör att jag inte kan dra just precis nu.. men det hade vart skönt att bara dra och få vara för sig själv en stund..
nog för att jag inte klagar på det liv jag lever just nu, men det ändå..
vissa grejer hade man gärna sluppit och vissa grejer skulle man vilja få..
Den där ge och ta grejen är inte riktigt så viktig som jag skulle vilja..
tänkt att sitta på ett plan mot ett år av "semester" från sverige..
längtar verkligen!

vad ska jag ta mig till nu då?
har ingen aning om va jag ska göra..
kanske leta reda på något och lägga om handen, för den måste vara still nu..
fan..


nej, nu blir det verkligen någon annat..
en lunch-beta kanske..
låter bra..

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback