alfapartiklarnas drömmar..

härligt att börja dagen med en försovning..
det var ungefär som om gabban skulle ha ringt, för jag hade ungefär lika mycket tid på mig att koma till jobbet..
väl där trodde jag att jag skulle få gå hem, men klarade mig riktigt bra..
efter ett par timmar vill säga.. har nog aldrig hostat så mycket in public så att säga.. haha..

slutade tidigt och det blev sängen, en god film och sova lite...
nu är jag här och det är inte mycket bättre..
ska väl se till att dra i mig lite morfin så att halsen håller sig lugn till kvällen.

just nu har jag ingenting speciellt för mig.. borde egenltigen göra en hel del..
men vem fan har lust med det liksom?

på tal om ingenting sådär..
Klockrena brudar som verkligen vet vad jag behöver för något..
Här är deras hemsida.


Nu ska jag kila..
förövrigt gick betapet kanon idag..

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback