everyday of our lifes..

Eftermiddagen har spenderats på sveavägen som det numer är..
efter en liten promenad så blev slutdestinationen klar.

imorn blir det jobb..
gabban ringde på förmiddagen och ville att jag ska jobba..
okej säger jag..
har dock bara tidiga morgonturer denna vecka..
inte så himla poppis.. men det får vi stå ut med..
Fira med god mat och vin på fredag och amazon på lördag...

hoppas på en härlig lön till fredagen också..
och nästa vecka ska jag kräva löneförhöjning eftersom att jag bara är anställd till den sista..
så då ska jag ha mer i lön, får vi se hur det går..
bra antar jag..

Nu slår klockan snart nio vilket betyder att teven och kanal 5 ska underhålla mig resten av kvällen..
Så vi ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback