Första för året. 1 januari

Champagnen är uppdrucken, raketerna färdigsmällda, krutdoften bortblåst och nu är vi inne på ännu ett nytt år.

Nyårsaftonen var inte alls som jag hade tänkt mig..
maten var kanon, sällskapet var väl skapligt med fyllan gick utför när maten gick ner i strupen.
Alltså ungefär som vanligt när mat innefattas i mitt alkoholdrickande.
Klockan gick alldeles för fort och jag saknade en nedräkning på torget.
Just nu känner jag att jag lika gärna kunde ha haft en mysig hemmakväll med mängder av chips och dipp istället för att springa runt på stan och frysa..
men ändå.. fira in det nya året med sina vänner är storslaget..

dagen idag har spenderats i sängen med en film.
nyss slängt i mig en välbehövlig pizza och nu grunnar jag över livet.
vad som egentligen kommer att hända..
blir det någon resa, körkortet, det är mycket som man vill..
men lusten finns inte alls där för att ta det där kortet..
mitt huvud är inställt på något helt annat.
det är ingenting någon kan ändra på sålänge denne nu kanske skulle backa tiden och ändra på saker och ting som hände långt långt före..

jag ska göra mitt bästa och redan nu känner jag mig relativt nöjd.


gårdagen bjussade också på ett samtal..
ett samtal som inte var direkt som jag tänkt mig.
kanske lite väl mycket information för min smak men det får jag stå ut med...
sålänge kontakten ändå finns där...
hoppas att det inte blev förmycket kräkande...

just nu ska jag hitta på något annat.
så vi ses folk!


Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Var är alla bilder måntro?

2008-01-02 @ 11:45:16
Postat av: Emelie

var jag den enda som inte åt pizza?

2008-01-03 @ 00:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback