härmapa?!

vaknade imorse och var ganska lycklig över att halsen kändes bättre och att jag inte vaknat till gabbans röst..
Men denna glädje skulle snart lägga sig..
gabban ringde så jag jobbade fyra timmar idag..

jag hade sett fram emot en ledig dag, men men, pengarna är väl bättre..
så jaa.. dagen har vart relativt bra...
är lite seg just nu men det ska nog bli bättre..
ingen träning för mig idag..
var säkert det som förvärrade det hela förra veckan..
så.. ingen idé att utsätta sig för det...

betapet går för övrigt bra nu...
eller ja.. jag har vunnit de två senaste matcherna..
så det ska vi se till att det går uppåt och inte neråt igen..

jävligt sugen på en ny lur måste jag säga..
men mina pengar måste jag hålla hårt i..
usch..
det är förhoppningsvis en dator och en kamera som ska köpas till sommaren..
nej,. men usch..
får inte byta förrän i november i alla fall...
det suger just nu.

men..
vi ses och hörs!

Ha det kanon!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

den du har duger åt dig....vi kan byta om du vill ha lite variation.. HA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback