magiska under..

måndagen har runnit förbi den också..
snart är det dags att hoppa i säng..
med denna ständiga huvudvärk..
hatar verkligen skiten!

Idag har jag vart hos emelie, igen, och skurat hennes badrum..
det är konstigt att folk inte gör det när de flyttar tycker jag..
men städning har det vart..

usch vad jag längtar till att sitta sådär själv i en lägenhet..
känner verkligen att jag skulle behöva det..
just nu skulle jag må himla bra av det i alla fall..
sitta i ljuset från skärmen och bara lyssna på musik resten av natten och vänta på att natten ska fortskrida så att jag slipper att sova..
en promenad skulle nog sitta fint..
men inte just nu, det orkar jag inte..

förut hade jag ett telefonsamtal att se fram emot varje kväll..
vet inte om det var jag själv som sumpade det eller om det bara var bestämt att det skulle vara så..
men jag saknar det..
antar däremot att det ligger någon annan inte så långt bort och har tagit över det samtalet..
samtidigt som jag tror så tror jag inte på det.. så antar är ett bra ord..
ewe du får ta och styra upp en och annan information åt mig.. hehe..
nejdu...

betapet sög idag..
det går nog efter humöret det där..

nu ska jag göra något annat..

ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

http://www.sn.se/parser.php?sect1=102&id=197431

Anton vann!

2008-01-22 @ 20:48:34
Postat av: ewe

Hehe, han pratar inte så mycket med mig längre.
Vem har han på G i närheten då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback