Tjejsnack V. 2

Senaste...

Filmen du såg, var den bra?

- På tv eller bio?
Bio var det Bee Movie, helt okej.. Men kanske ingen super höjdare.
På tv var det Snuten i Hollywood 2 och den håller världsklass..

Person du pratade med, om vad?
- Det var min bror och vi sa inte så mycket, hans batteri dog på telefon, så det blev mest hej, hej då!

Inköpet?
- Det var ett par böcker ifrån cdon häromdagen..

Kyssen? Berätta lite?
- Kyss, det var förra året.. haha..
ungefär i början av oktober mer info blir det inte..
Men senaste pussen var igår.. innan jag gick från emelie.

Gången du grät, av vilken anledning?
- Igår, för att jag skrattade, men med lite mer drama i svaret blir det nog förra året och anledningen var nog en kombination av dålig sömn, dåligt matintag och irritation. Ungefär som vanligt när jag gråter. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback