Torsdag är det idag..

Igår spenderades kvällen i Emelies residens med Bananchoklad, glass och chokladsås..
Mums som vanligt..
Grammisgalan var väl halvbra och Winnerbäck var värd årets låt, men kan han inte klippa sig lite..
Det är lite steven-varning på det där..

Idag har jag vaknat tidigt, mycket tidigt och tagit en promenad..
Så har jag vart hemma och väntat på sotarn, en ganska hygglig sådan också..
Så har jag läst både en jävligt bra bok och teori...
Hur bra är inte det?
Så har jag bjussat emelie på Marianne, tittat på Dawsons Creek och nu sitter jag här..
Innan det blev ett blogginlägg så blev det Photoshop..
Resultaten finns nedanför... Vet dock att de ser ganska likadana ut, men har man hittat en ny funktion är det faktiskt kul att tillämpa den.. haha..
nej, har bytt pressbild på diverse sidor också..
Mycket har blivit gjort idag och det är inte fy skam..
mer ska väl göras..
dagen är inte slut än och det ska vi vara glada för..


imorn är det fredag och vad jag vet så händer ungefär lika mycket som idag..
så vi får väl se vad som rapporteras då.

Ses!

Nathalie ♥




nat 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback