kiss me!

Lugnt på jobbet idag vilket resulterade i att jag på eftermiddagen satt och kollade lite au pair bloggar och det fan vad jag blir sugen på att sticka nu..
ska dock styra upp lite partaj innan jag åker..
skulle vara trevligt med en sväng till evelina och grannen, kanske bara över dagen eller bara någon natt sådär...
säga hej innan man åker..
Fan, jag kommer böla när jag står vid fötterna på frihetsgudinnan..
men jag längtar tills jag är där..
Kommer vara pank när jag kommer hem, men de blir till att spara alla pengarna man kan och så får man stå ut med det..

har inget att göra just nu..
kanske skulle ta en berömt beta där jag också tydligen är väldigt omskriven..
haha..

nehe!

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback