helt transparant..

En bra dag idag faktiskt..
tröttheten är inte lika stor som förra veckan och jag mår fakiskt kalas...

tidingen jag jagat sedan i torsdags har äntligen dykt upp med en härlig nuna på förstasidan..
Evelina, en kanonbra artikel, fast allt det där visste jag redan ;) haha..
Bloggen är bättre än aftonbladet..
Grattis på födelsedagen också..

mitt datorjagande fortsätter..
mycket pengar blir det med lönen var bättre än jag kunnat tänka mig, så jag ska vara nöjd..
blir kanske inte lika mycket pengar i juli eftersom att jag är borta vecka 28, men det är det fan värt..

har faktiskt inte haft något vettigt att säga på bloggen på ett tag, skriver mest för skrivandets skull..
ska ta och bygga ihop en tjusig USA -blogg snart också..
vill verkligen ta ett plan dit nu och ha det superbra i ett helt år..
jag tror faktiskt att jag kommer få det kanon..

på tal om det ska jag se till att ha lite hud på benen (eller vad man säger) när dert gäller stan jag ska till..
lite koll borde man väl kanske kunna ha innan man kommer dit..

gammal härlig musik i högatalarna och jag tackar för mig för idag..

Hörs då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback