life is good..

Äntligen hemma efter en midsommarhelg utan dess like..
Det har vart både braoch dåligt men väldigt väldigt härligt..
skönt att vara borta ett tag och nu är man tillbaka i den hemska verkligen som innebär jobb imorn..

satt nyss och lyssnade på Evelinas härliga stämma på radion när hon och Lennart knäckte hälsoministern eller vad hon nu var.. haha..
Det va bra sagt tycker jag..
Dock lite surt med aftonbladet..
Jag som hade hoppats på lite härlig läsning idag..

Just nu känner jag mest för att sommaren ska gå superfort så att jag får åka..
känner fakitskt inte alls för att jobba resten av sommaren..
det enda som är bra är att jag får pengar..
men resten skulle kunna få vara över..

nehe..
en betapet och sedan lite ps2?
låter inte helt fel sätt att spendera kvällen på..

Ses!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback