nya solbrillor!

så har jag jobbat ännu en dag och det är faktiskt mer okej än jag först tänkte mig..
fick dock världens jävla utkäällning idag för att jag trolitvis hade hittat på priset 8 kr för en pensel när den kostade 3, oj, fem kronor fick jag världens skäll för..
Gå någon annan stans och gnäll om fem spänn..
Barn runt om i världen svälter och det finns värre I-landsproblem än fem kronor..
Trots att det inte är så big deal kändes det just då som om jag blev överkörd av tåget..
seriöst.. jag har väl knappt aldrig fått en redig utskällning eller något, nej, för jag har ju gjort allt så bra hela mitt liv..
det är egentligen inte något bra, för så fort det blir något negativt så börjar jag nästan böla och vill inte vara kvar på jorden.. hade jag fått lite skäll när jag va liten hade det kanske fungerat bättre..
hur som helst.. fem spänn. skärpning för fan din GUBBJ*VEL!


annars lunkar allt på som det ska..
ingen fritid, det är bara jobba, äta, sova som gäller..
på lördag är det student för kusinen och de blir så stora de där barnen..
det är inte klokt..

nu är det snart fotboll...
kanske skulle kolla på det och slå in lite studentpresenter..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback