jag skiter i allt, men det skiter jag i..

ojoj vilken dag detta är..
för det första har jag jobbat och på jobbet ringde min mobil..
ett skumt nummer med +17 i början gjorde att jag inte vågade svara..
men ett meddelande pratades in, det var Kate ifrån Alexandria, Virginia som var intresserad av att ha mig som au-pair..
det måste jag säga att jag inte alls var beredd på..
de bor ganska fint, har en unge på snart en månad..
så det skulle vara perfekt om det nu hade vart så att de bodde någon annan stans..
men vi får se hur det blir..

när jag kommer hem hittar jag ett brev ifrån posten som säger att jag ska hämta ett paket..
så nu står min äntligen mitt älskade rosa Ps2 i mitt rum och är ljuvligt..
har spelat både gitarr och nsf..
mycket härligt..

nu är min sommar gjord..
dags att ta tag i körkortet på allvar och spara pengarna så gott det går..

nu blir det något annat..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Åhå...mitt i FBI & CIA-land....Quantico är bara en bit bort, och Chesapeke bay...Kul för dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback